>Pofuduk Pasta

>

Bu ilk önce Rapunselde görüp beğendiğim Minenin kendi oğlunun doğum gününe yaptığı pastayı ben kendim ve handanın doğum günü için yaptım. İçi pastacı kreması ve çilekli, dışı şeker hamuru üstüne bildiğimiz eti puflardan kaplandı. Oğlum çoook yardımcı oldu bana bu pufları yerleştirirken. Göya bana yardım etmek için onları açtı ama bir kısmını da yemeyi ihmal etmedi tabiki:)))
0 Responses to “>Pofuduk Pasta”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Diğer 18 takipçiye katılın

Kategoriler


Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

